Helgen ✌

Hej igen 😑 i fredags så åkte vi upp till Borlänge och Hanna skulle köpa rid hjälm. Sen ringde mamma när vi var påväg hem och ville att jag skulle följa med henne till Falun djursjukhus med roffe för han vart jätte sjuk. Han vart kvar där till söndag kväll då hela familjen åkte upp och hämtade han. På lördag förmiddag så åkte vi och körde hö. Det sög som vanligt men Hanna och jag hittade kattungar. Eller katt mamman skrämde skiten ur mig och då såg vi dom🙏 På kvällen drog jag ut till lillsjön med mina babes( Andrea, Kurre och cassy) hade en as Nice kväll där. Mamma hämtade oss senare på kvällen så skjutsade hon ut oss till Andreas stuga så sov vi där👏 somnade vid 7 vaknade vid halv 11. Åkte hem vid 1 för Andrea skulle bort. Kom hem och gjorde ingenting😽 åkte hit i måndags som sagt. Men nu ska jag ner och kolla vad dom andra gör. Hoppas dom sover för då kan jag chilla😎


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0