Hej hej

Hej. Tog bort alla gamla inlägg för det kändes fel att ha dom kvar. Men nu ska jag börja om ifrån början och försöka blogg så ofta som möjligt. Men jag kan berätta lite kort vad som har hänt på senaste tiden. I helgen så var jag i västerrås med Andrea. Vi litade Guzz åt mig. Lol. Det finns ruggigt snygga killar där ska helt klart flytta dit sen. Var där ifrån fredagen till söndag kväll. I måndags var jag hos mormor och jobbade. Var men Kurre i tisdag tills idag(onsdag) igår kväll chillade vi vid nävden och hade "dejt" lol. Mamma kommer hem ikväll så imorgon så tror jag vi skulle göra något och jag ska säkert jobba. I helgen så händer det nog i speciellt ska nog jobba och på lördag så ska jag göra något med finaste tjejerna ❤ hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0