pung

hej. har värsta pms idag. har inte orkat blogga på ett tag har varit upptagen hela tiden. varit hos Casandra hela kvällarna typ. hon är så gosig<33 Gustav och jag har målat om i stallet. eller vi har såpat stallet sen så har vi målat på samma färg igen där hästarna hade tagit bort det. Sitter ute på altanen och blir typ dränkt i skit frön ifrån träden och snackar med bästa pojken. Har/är hus vakt den här veckan och jag måste säga att jag äger på att vara hemmafru. Nu vet jag vad jag ska göra  i framtiden. skulle ingentligen varit med flickorna ikväll men jag måste visst vara hemma med Hanna. pung. ska snart städa också. Pappa var hem med pizza på lunchen, kung. Han åkte precis till sälen och skulle cykla någonting. Sötaste pappan ever<3 arrå hejdå.
 
wtf är det här för jävla kvalle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0