chillar på daddys jobb

hola sitter på pappas jobb just nu. snodde hans data. hehe. hade my´s med hästarna i morse. åkte ner på stan vid halv 10. mamma sa att jag hade fått min kod till mitt nya kort. mitt gamla slutade funka för typ 2 år sen men jag har inte orkat fixa det. men ialf så vare ju min internet kod jag hade fått inte kode till mitt kort. vart ju as glad när jag märkte det. satt på banken hur länge som helst medans mamma och pappa fixade något. när dom var klara så gick vi till bullens och fikade. gick till mårtens för att laga min mobil men då skulle jag komma tillbaka på fredag för dom kunde inte göra något idag. nu väntar ja på att louise ska bli klar på stan så vi kan träffas. på eftermiddagen blir det hopptränigen. är nervös för jag har inte hoppat sen olyckan. men det ska nog gå bra. aja nu ska jag svara en kompis ;) adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0